En Flex-IT Serviceaftale skræddersys efter dine behov og du får:
- En driftmæssigt og økonomisk sikkerhed
- Overblik og kontrol over IT-platformen
- En kompetent sparingspartner når der skal træffes IT-strategiske beslutninger.
Ved at outsource din IT-drift til Flex-IT, sikrer du din IT-platforms dagligt drift.
Din virksomhed får tilknyttet en fast IT-konsulent, der afhængigt af dit behov servicerer din virksomhed med faste intervaller - f.eks. én gang om måneden á 3 timer onsite og 1 time offsite. En serviceaftale kan skrues sammen så den passer til dine behov og kan kombineres med et klippekort
Et onsite besøg kan f.eks. bestå af:
- Tjek af backup, for at sikre at data kan læses igen
- Tjek af diskplads på servere og PC'er
- Tjek logfiler på servere og PC'er
- Opdatering af dokumentation
- Opdatering af software på servere og PC'er
Serviceaftalen kan også bruges til andre IT-relaterede opgaver, som du har behov for.
Overvågning
Som en del af en Flex-IT serviceaftale kan du få proaktiv overvågning af din IT-platform.
Dokumentation
Med en serviceaftale sørger Flex-IT for at vedligeholde IT-dokumentation for din virksomhed. I aftalen er der inkluderet gratis adgang til denne via kundeportalen
Timeforbrug samt status på udførte opgaver kan løbende følges på Flex-IT's kundeportal.
Fordele ved en serviceaftale
-
Fordelagtige timepriser
-
Løbende forslag til forbedringer
-
Fast planlagt support og problemløsning
-
Risiko for nedbrud reduceres væsentligt
-
Fast overblik over udgifterne til IT-support
-
Bedre overblik og kontrol over IT-installationen
Med en Flex-IT service aftale, kombineret med et klippekort, opnår du den mest flexible og økonomiske løsning for din virksomhed.